خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی .

خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی

قیمت خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی Up8150

 

از آنجایی که ال‌جی برای تلویزیون ال جی 43UP8150 پایه هلالی شکل مرکزی را در نظر گرفته است مقاومت بدنه خیلی افزایش یافته است. وزن سبک چیزی در حدود 8.6 کیلوگرمی این تلویزیون روی پایه مرکزی آن قرار می‌گیرد. این پایه تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کرده و احتمال سقوط آن را به صفر می‌رساند.

در تلویزیون‌های 2021 ال‌جی این سیستم عامل با ظاهری کاملاً متفاوت و جدید عرضه شد. منوی کاربری در ظاهر جدید به صورت تمام صفحه در تلویزیون نمایش داده می‌شود؛ در حالی که قبلاً تنها به صورت یک منوی خطی در بخش پایین صفحه نمایش بود. این ظاهر جدید نه تنها جلوه‌ای زیبا به منوی اصلی سیستم عامل بخشیده بلکه امکاناتی جدید را نیز به تلویزیون اضافه کرده است.

این فرمت‌های HDR به طور کلی میزان کنتراست تصاویر در صفحه نمایش را افزایش می‌دهند تا تصاویر در رنگ‌هایی تقویت شده و زیبا به نمایش گذاشته شود. ال‌جی از رنگ مشکی مات در طراحی این تلویزیون استفاده کرده که جلوه‌ای بسیار شیک دارد. نکته‌ای که در تلویزیون 43UP8150 بسیار به چشم می‌آید در ضخامت فریم‌های دور صفحه نمایش تلویزیون است.

تلویزیونی از سری 8 دستگاه های ال جی که می تواند پاسخگوی سلیقه های حساس و به روز باشد. داشتن فناوری های بسیار عالی و ویژه در تمامی بخش های تلویزیون اسمارت 43 اینچ ال جی مدل UP8150، آن را به یکی از بهترین نمایشگر های سال تبدیل نموده است.

همانطور که در معرفی این محصول اشاره شد، تلویزیون ال‌جی مدل 43UP8150 به طور گسترده از هوش مصنوعی ThinQ پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌هایی که در آن از هوش مصنوعی استفاده شده و بیشترین کمک را به راحتی کار کاربران با تلویزیون می‌کند جستجوی صوتی ال‌جی است. این فناوری امکان جستجو برای انواع محتوا را تنها و تنها از طریق صدا برایتان مهیا می‌سازد.

شما همچنین دارای فناوری Clear Voice III هستید که نویز اضافی را کاهش می دهد و بهتر می توانید به مکالمات گوش دهید. تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM7600هم با داشتن ویژگی های فوق العاده قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما خواهد بود . پنلی که برای تلویزیون ال جی 43UP8150 استفاده شده است که از نوع IPS می‌باشد.

به طور مثال فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی بانه نما برای خرید تلویزیون 43UP8150 به شما عزیزان 5 سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد. در ضمن پرداخت بهای تمام شده تلویزیون 43UP8150 ال جی در زمان تحویل درب منزل است. قرار دادن تمامی این پیکسل ها در کنار هم مجموعه ای خارق العاده و منظم را می سازد که کمک می نماید تا شما عزیزان این بار دید جامع تری از تصاویر قبلی داشته باشید.

پردازشگر تلویزیون 43 اینچ ال جی Up8150

تلویزیون هوشمند ال جی ۴۳UP8150 علاوه بر اینکه بر روی پایه‌ها کاملا زیبا است برای انتصاب دیوار نیز مناسب می‌باشد. تلویزیون 43 اینچ ال جی UP8000 با کیفت تصویر فورکی و طراحی زیبا و بی نظیر در 8 سایز مختلف در سال 2021 تولید و به بازار ارائه شده است. با طراحی پایه های T شکلکه در دو طرف تلویزیون صفحه نمایش را احاطه کرده است به گونه ای که محکم بودن تلویزیون روی هر نوع سطحی را تضمین می کند.

تلویزیون ال‌جی 43up8150

باید گفت که OLED برای تماشا فیلم ها با کیفیت بالا در اتاق های تاریک عملکردی عالی دارد و QLED عملکرد عالی خود در روشنایی بالا ایجاد می کند. هر دو این تکنولوژی ها هر ساله با تغییرات جدید و پیشرفته روبرو می شوند و می توانند با قدرت بیشتر و کارایی بهتر ارائه شوند.

Netflix از بزرگ ترین شبکه های اینترنتی جهانی جهت دیدن فیلم، اجاره و یا خرید فیلم است. در تلویزیون ال جی 43UP8000 قابلیت پشتیبانی از این شبکه ی جهانی تحت عنوان Netflix+ وجود دارد. جدیدترین فیلم های روز دنیا را می توانید در این شبکه پیدا کنید و با گرفتن اشتراک آن ها را خریداری کرده و یا اجاره کنید. تلویزیون ها نیز از این قافله عقب نمانده اند و از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کنند.

این مدل همچنین صدای واضح و بلندی را در اختیار شنونده قرار می دهد و به همین دلیل از توان 20 وات برای خروجی استفاده می کند. تلویزیون ال جی 43UP8150 برای طراحی خود از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت خروجی آن 4K است. از پردازنده آلفا 5 برای پردازش تصاویر به بهترین شکل ممکن استفاده می شود و این پردازنده می تواند با استفاده از روش های مختلف تا حد امکان به بهبود کیفیت تصویر کمک کند.

می توانید از HDMI و 2 پورت USB برای یافتن قسمت داخلی درایو فلش یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید. یکی از جالب ترین ویژگی های این تلویزیون هشدار ورزشی است که هنگام شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی به شما یادآوری می کند ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد.

تلویزیون هوشمند 4k ال جی مدل 43up8150

در این قسمت نگاهی به اندازه 43 بعدی این تلویزیون که کوتاه 43UP8150 نام دارد می اندازیم و طراحی آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم. Sports Alert یک فناوری هوشمند است که امکان تعیین آلارم برای بازی‌های ورزشی را فراهم می‌کند. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

همچنین با پشتیبانی از فرمت‎‌های HDR 10 PRO‌ و HLG طیف رنگی تصاویر را گسترش داده و باعث نمایش رنگ‌هایی واقعی و باکیفیت در تلویزیون می‌شود. فناوری تصویر 4K Upscaling در بخش تصویر باعث ارتقای وضوح تصاویر بی‌کیفیت تا حد 4K می‌شود. در این بخش قصد داریم اندازه ۶۵ اینچ تلویزیون را که به اختصار 65NANO86 نامیده می‌شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را به صورت کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح کنیم.

تلویزیون ال ای دی ال جی UP8000 بصورت خودکار رنگ، روشنایی و کنتراست صفحه نمایش را بر اساس محتوای صفحه نمایش تنظیم می کند. در کیفیت 4K تصاویر به صورتی زیبا و کاملا روشن با وضوح بالا پخش می شوند. قابلیت های تصویری مختلف برای این تلویزیون 43 اینچ جهت نمایش بهتر تصاویر استفاده شده است.

این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون ال جی دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما می‌توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. همچنین دانلود برنامه در تلویزیون 43UP8150 آسان‌تر شده و شما می‌توانید انواع اپلیکیشن مورد نیازتان را در فروشگاه محتوای ال‌جی دانلود کنید.

این فروشگاه امکان دانلود تعداد زیادی برنامه را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی هر برنامه‌ای که نیاز دارند را در تلویزیون هوشمند خود داشته باشند. در نسخه‌ی جدید از سیستم عامل webOS شاهد اضافه شدن یک بخش اضافه برای علاقمندی‌های کاربران هستیم.

برای همه ما پیش آمده که روزها منتظر یک بازی مهم بوده ایم، اما دقیقا در روز و ساعت پخش بازی به خاطر مشغله های روزمره حواسمان پرت شده و بازی را از دست داده ایم. این قابلیت قبل، حین بازی و حتی در دقایق آخر بازی برایتان اعلان می فرستد تا حتی لحظات پایانی را هم از دست ندهید.Sports Alertاگر در حال تماشای برنامه ای دیگر باشید هم می تواند به شما یادآوری کند. تلویزیون ال جی همچنین دارای AI Acoustic Tuning است و بسته به محیط تلویزیون می توانید میزان صدا را تنظیم کنید. شما همچنین دارای فناوری Clear Voice III هستید که نویز اضافی را کاهش می دهد و بهتر می توانید به مکالمات گوش دهید.

محافظ ریموت کنترل تلویزیون معمولی

در نتیجه این شما هستید که با کمک تلویزیون UP8150 بهترین های ممکن را مشاهده خواهید نمود. ال جی با استفاده ازقابلیت Ultra Surroundصدایی همه جانبه را تولید می کند. این قابلیت مخصوص صدا است و با ایجاد چندین کانال صوتی مجازی، صدایی همه جانبه را تولید می کند. فراگیر شدن صداها توسط این تکنولوژی علاوه بر افزایش میزان صداها، باعث ارتقای کیفیت و پخش شدن صدا به صورت همه گیر در تمام محیط می شود.


برچسب: تلویزیون ال جی سری ۹، تلویزیون ال جی up8150، تلویزیون ال جی ۴۳lm6370، تلویزیون ال جی 55 اینچ اصل کره، تلویزیون ال جی 65up8150، تلویزیون ال جی سری ۷، قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021، قیمت تلویزیون ال جی اندروید، لیست قیمت تلویزیون 43 اینچ، لیست قیمت تلویزیون 43 اینچ 4k،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۱۹ توسط:Fireball موضوع: تلویزیون نظرات (0)