خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی .

خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی

چرا کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال بهترین انتخاب است؟

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال OGENERAL در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به فروش می‌رسد و از ابتدای فعالیت تجاری کولر گازی تجاری در خاورمیانه به دلیل مقاومت بالا یکی از اولین و پرفروش‌ترین سیستم‌های کولرگازی در خاورمیانه است. این برند که متعلق به شرکت ژاپنی Fujistu است، دائماً در حال نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید مانند اینورترها، فیلترهای تمیز کردن خودکار و سیستم‌های VRF است.

با توجه به تصمیمات دولت در سالهای گذشته و افزایش قیمت برق، نیاز به سیستم‌های کولرگازی اینورتر که مصرف انرژی را حداقل 40 درصد کاهش می‌داد، در ایران به شدت احساس شد. کولر گازی اجنرال نیز وارد بازار ایران شد.


برچسب: کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال، اجنرال 12000، اسپلیت اینورتر اجنرال 12000، OGENERAL،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۱:۳۲ توسط:Fireball موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولرگازی ال جی 12000

قیمت کولرگازی 12000 اینورتر ال جی LG SPLIT ...

کولرگازی 12000 اینورتر ال جی LG SPLIT BSNQ126J3A2 کولرگازی اینورتر ال جی با ظرفیت 12000 کمپرسور اینورتر: ال جی این کمپرسور خود را به صورت اینورتر طراحی کرده است که این عامل تاثیر زیادی در افزایش عمر و کاهش چشم گیر صدا و لرزش کولر داشته است. کولرگازی اینورتر ال جی صرفه جویی در انرژی: همچنین استفاده از بورد اینورتر در این سیستم تا حد زیادی از ایجاد نوسانات الکتریکی جلوگیری و کولر به امپر کمتری برای شروع به کار نیاز خواهد داشت. کولر گازی BSNQ126J3A2 ال جی سرد کننده ی سریع: در واقع در هنگام اغاز به کار کولر میتوان ان را به صورتی تنظیم کرد که با حداکثر قدرت خود کار کند که به همین دلیل در زمان کوتاه دما را به مقدار تنظیم شده میرساند بعد از این عمل کولر مجدد به حالت عادی کارکرد خود باز میگردد. کولرگازی BSNQ126J3A2 ال جی طراحی: این کولر در اوج سادگی طراحی شده است و هیچ گونه طراحی خاصی در ان به کار نرفته است و به همین دلیل میتوان ان را با هر فضایی ست کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۵۰ توسط:Fireball موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولر گازی ال جی 24

قیمت کولر گازی ال جی next titan

کولر گازی و ال جی در یک نگاه با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را تنها از سایت های تخصصی و با سابقه ای که به صورت حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند، خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید، ثانیا کالای مناسب تر و با قیمت بهتری را تهیه نمایید و ثالثا ناگزیر به تعویض یا عودت کولر خریداری شده خود (تا 7 روز) نگردید، چرا که این روزها برخی سایت های غیرتخصصی که نه اطلاعات فنی دقیقی در این خصوص دارند و نه حتی یک کارشناس و مشاور فروش تأسیسات، این تجهیزات را صرفا با دیدگاه فروش یک کالا، مثلا مانند فروش قهوه ساز 200000 تومانی که حتی آن را تا 400000 تومان می فروشند، عرضه می نمایند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۴:۵۲ توسط:Fireball موضوع: کولر گازی نظرات (0)