خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی .

خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۵۶ توسط:Fireball موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

8 فروشگاه برتر جهت خرید کولرگازی ال جی 30000

کولر گازی 30000 ال جی به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. استفاده از کولر در فصل های گرم سال که انسان از هوای گرم ت می‌شود یک نیاز اساسی برای هر خانواده‌ای محسوب می شود. شرکت ها و برندهای گوناگون وجود دارند که نسبت به تولید کولر ها در انواع مختلف فعالیت می کنند. یکی از شرکتهایی که فعالیت زیادی در زمینه تولید کولر دارد، شرکت ال جی می باشد. این شرکت محصولات متعددی را در زمینه کولرهای آبی و گازی تولید می‌کند و به بازار عرضه کرده تا خریداران نسبت به استفاده از آنها اقدام کنند.


برچسب: کولر گازی 30000 ال جی، کولر گازی ال جی 30000 کم مصرف، کولر گازی ال جی 30000 دیجی کالا، کولر گازی ال جی 30000 قیمت، قیمت کولر گازی ال جی 30000 در بانه، قیمت کولر گازی ال جی 30000 دیجی کالا، خرید کولر گازی ال جی 30000،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۴۶ توسط:Fireball موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام چه ضرورتی دارد؟

داکت اسپلیت سامسونگ یکی از بهترین کولرهای گازی موجود در بازار است که عملکرد خوبی در تأمین خنک کنندگی هوای داخلی دارد. اما با وجود این کیفیت، گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می‌شوید که اگر به موقع داکت اسپلیت سامسونگ را تعمیر و تعمیر نکنید، ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شوید.


برچسب: داکت اسپلیت سامسونگ، نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ، لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ، فروش داکت اسپلیت سامسونگ، انواع داکت اسپلیت سامسونگ، خرید داکت اسپلیت سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۲۸ توسط:Fireball موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)