خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی .

خبرنامه تخصصی صنعت لوازم خانگی

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام چه ضرورتی دارد؟

عیب یابی داکت اسپیلت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ را در صورت خرابی باید تعمیر کرد. در هر صورت، مهم‌ترین مرحله تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ است که باید این مشکل را به متخصص خود بسپارید تا مشکل داکت اسپلیت سامسونگ را به درستی برطرف کند. بنابراین بخش مهمی از کار ردیابی عیب مربوط به تجربه افراد و شیوه‌های خاصی که برای رسیدن به ریشه مشکل دارند، مربوط می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سرویس داکت اسپیلت سامسونگ هر چند وقت یکبار انجام می شود؟

قطعاً نمی‌توان گفت که سرویس داکت اسپلیت چقدر باید طول بکشد! اجزای مختلف تهویه مطبوع باید در فواصل زمانی مختلف سرویس شوند و اینکه در بعضی موارد داکت اسپلیت در مکانی است که گرد و غبار بیشتری وجود دارد و خوب در این صورت، بهتر است موتور داکت اسپلیت را دو بار در تابستان بشویید و داکت اسپلیت خود را سرویس کنید.

در حالت دیگر، کولر در معرض گرد و غبار نیست و هوا و میزان ذرات خاک کم است و برای این مورد، سالی یک بار، سرویس داکت اسپلیت کافی است، اما بهتر است سرویس پانل داخلی داکت اسپلیت ماهانه و سرویس پانل خارجی داکت اسپلیت باید به صورت فصلی قبل از شروع فصل سرد و گرم انجام شود.

فواید سرویس داکت اسپیلت سامسونگ

- کلیه کولرهای گازی برای عملکرد مناسب در طول زندگی خود به سرویس دوره‌ای نیاز دارند. انجام سرویس Split Duct Service سامسونگ به طور دوره‌ای اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه شما بدون خرابی ناگهانی در سطح مطلوب خود کار می‌کند.

- شستشو و سرویس داکت اسپلیت سامسونگ در یافتن ایرادات قبل از بزرگتر و گرانتر شدن در هزینه‌های زیادی صرفه جویی خواهید کرد. کویل کندانسور کثیف نه تنها باعث طولانی شدن کار کولر و هم برای افزایش هزینه‌های برق می‌شود، همچنین می‌تواند کمپرسور را با سرعت بیشتری کار کند و منجر به خرابی زودرس شود. هزینه بازرسی و تمیز کردن سیم پیچ کندانسور در سایت هدف بسیار کمتر از هزینه تعویض کمپرسور است. سرویس منظم همچنین می‌تواند سایر مشکلات مانند نشت آب در سیستم را که می‌تواند به تهویه هوا یا ساختمان آسیب برساند شناسایی و برطرف کند.

- سرویس داکت اسپلیت سامسونگ به افزایش کارایی تهویه هوا کمک کرده و هزینه قبوض برق را کاهش می‌دهد. فیلترهای هوای کثیف مانع از گردش خوب کولر در داخل خانه می‌شوند. و نتیجه این است که داکت اسپلیت سامسونگ باید در طول روز برای مدت طولانی کار کند و شما ممکن است نیاز به تغییر تنظیمات دما داشته باشید زیرا با تهویه هوا حتی بیشتر احساس راحتی نخواهید کرد. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود کمپرسور تبرید بیشتر کار کند و جریان بیشتری را روی سرویس برق بگذارد و در نتیجه هزینه قبض برق بالاتر می‌رود.

- در هنگام کار با دقت عمر کولر گازی خود را افزایش دهید. داکت اسپلیت های سامسونگ هنگام سرویس دهی و تمیزکاری منظم به درستی کار می‌کنند. اگر یک قطعه به درستی کار نکند، می‌تواند کل سیستم را تحت فشار قرار دهد و در نهایت دستگاه زودتر خراب می‌شود. رعایت نکردن شرایط مناسب برای همه قطعات به معنای استرس و فشار کمتر برای همه خواهد بود. عملکرد دستگاه برای مدت زمان طولانی‌تری بهتر از دستگاهی است که به طور منظم سرویس نمی‌شود.

 

مرجع:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/samsung-duct-split/


برچسب: داکت اسپلیت سامسونگ، نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ، لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ، فروش داکت اسپلیت سامسونگ، انواع داکت اسپلیت سامسونگ، خرید داکت اسپلیت سامسونگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۲۸ توسط:Fireball موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)